Ratkaisuja palvelu- ja tuotekehitykseen

Toimintaympäristön muutokset haastavat lappilaisia yrityksiä, kuntia ja muita organisaatioita. Liiketoiminnan, palveluiden ja tuottavuuden kehittäminen edellyttävät palveluiden saatavuuden edistämistä, tuotannon tehostamista ja yhteistyöverkostojen rakentamista. Luomme yhdessä asiakkaan kanssa ratkaisuja palveluiden muotoiluun ja kehittämiseen.

Tarjoamme tuoreeseen tutkimustietoon perustuvaa, eri tieteenaloilta ammentavaa asiantuntijaohjausta ja fasilitointia kehittämisprojekteihin. Lisäksi annamme tukea tuotekehitykseen sekä henkilöstön osaamisen vahvistamiseen sekä autamme palvelujärjestelmien muutosten läpiviemisessä ja yhteistyön kehittämisessä. 

Asiakaslähtöinen palveluprosessien kehittäminen

Tuemme yrityksiä ja organisaatioita palveluprosessin kehittämisen eri vaiheissa.

Miten kehitätte palveluita asiakaslähtöisemmiksi? Kuinka osallistatte asiakkaita ja henkilöstöä palvelujen kehittämiseen?

Vastaamme työpajoissamme edellä asetettuihin yritysten ja organisaatioiden haasteisiin käyttäen osallistavia palvelumuotoilutyökaluja. Palveluprosessin kehittämisessä tarkastelemme yrityksesi kanssa palveluiden toimivuutta ja saavutettavuutta hyödyntäen asiakasprofiileja, asiakaspolkuja ja asiakaspalautteita.

Asiakaspalveluprosessien kehittämisestä, päivittämisestä ja konkreettisesta toimeenpanosta kiinnostuneille.

Toteutamme työpajaohjausta yksittäisenä työpajana tai laajempana kehittämiskokonaisuutena tarpeidenne mukaan ja teille sopivalla aikataululla. Toteutamme myös verkkotyöpajoja.

Viimeksi päivitetty: 4.4.2025